måndag 10 januari 2011

Måndag..

Igår kom mina fina underbara barn hem.. Helt underbart! Herregud vad jag saknat dom! Kunde inte sluta pussa på dom..
Sen kom min systerdotter hit, vi hade skit kul på kvällen o prata tjejsaker:) Fick mej oxå att inse hur vuxen hon blivit..
Idag va det hemma mys, ja bakade korvbröd o mösssss me barna.. Lekte o lekte! Ebba har blivit en rikigt liten tjej, visar stolt sina små tänder o skrattar fort man tittar på henne, Viggo han talar o talar o frågar om allt.. Sen mitt i all frågande så kommer en puss el kram :) Mamma hjärtat bara smällter!
Sen e han bästa storebron, han tar hand om sin lillasyster, ger henne leksaker, sitter o leker me henne..Ger henne mängder me pussar o kramar!
Jag är så stolt över mina små!

Imorn kommer min fina Maria hit me sin prins.. Tin!(Constantin)
På onsdag blir det nog mys me Familjen B/R! Längtar MASSOR!!!!!

En bra vecka känns det som :)
puss hej

Inga kommentarer: