fredag 14 januari 2011

Mina underbart störda vänner..

Den här veckan har ja skrattat nåt fruktansvärt åt mina underbara vänner o deras sjuka utlägg..
Först va det Emma..
Va fan Annica, det luktar kattstjärt om min soffa hahahah:) Vadå kattstjärt? hur fan luktar de? Ja du vet, som när dom kommer o stryker röven mot ansiktet! Hahahah :)
Sen kim som ringde fyllesamtal till mej 03:20 på morgonen..
Heeeej Annica..Gör du?? öö sover! Ahaa... Vi har gått vilse här uppe i Idre, vad ska vi göra?? Hahahah :) Hur ska ja kunna veta de? Ligger i örebro i sängen! Aha? Amen nu spyr Johannes oxå o sen e vi vilse! hahahah :)

Sen Maria idag.. Ööö Annica har inte du sovit inatt el? Jodå, sådär.. Aaa ja lär ju messa dej ikväll så du sover inatt så du inte e övertrött imorn när vi ska ut, då kommer väl dom blåvita o tar dej! El för FAN det får dom inte göra, du ska ju för fan ha din nya klänning på dej! hahahah:)

Konstigt egentligen hur orden kommer utan man tänker innan.. Jag e expert på att säga först o tänka sen, iaf när det kommer till blåsta dumma kommentarer! Men de bjuder jag på..

Imorn e det fest, Maria fyller vuxen idag så hon ska firas :) Ska bli skit roligt!

Ikväll ligger ja hemma me svin ont i knät, det e svullet,rött o gör assa ont!

puss hej

Inga kommentarer: