onsdag 20 oktober 2010

Länge sen..

Jaja jag vet att det e jätte länge sen ja skrev nåt!
Ja har tänkt att ändra min blogg lite, vet inte hur bara?
Vill självklart skirva om mina fina underbara barn.. Men kankse mer om mej?

Nu e iaf ena flyttan klar, de vill säga att Jörgen fått sin lägenhet o jag får vänta en vecka till innan ja får min..
En evig vänta på allt!

Barna trivs bra i denna lägenhet, tillomed katterna vart lugna av att komma hit, hoppas bara barna blir lika lugna i min lägenhet!

Klart ja e livrädd att få min egna lägenhet, mycke som ska fixas.. Sen en trygghet ja haft i snart 6 år försvinner, även om inte Jörgen försvinner ur mitt liv..
Men människan är en vane varelse, man anpassar sig o vänjer sig lätt!

Man har sina vanor o allt blir lite fel när nåt sticker ut...
Som en sak ja gör VARJE kväll o gjort över 2 år är att messa god natt till min fina Sina.. Skulle ja missa de så känns allt konstigt!

Kom in en ny människa i mitt liv för ett tag sen, o de e samma där, har messat god natt i några månader nu o dom sista dagarna har ja inte gjort de, det känns skit skumt!

Aja.. shit happens!

I helgen ska ja ut iaf, ska på coktailparty sen krogen:)
O SINA ska me :):):)
Sjukt kul!

Nu ropar Ebba..

puss hej

1 kommentar:

sina sa...

Ja tänk att jag ska det, äntligen liksom!!!! Yeeey!!!=)
Va loolit det ska bli!
Du är guld min gumma och allt kommer bli så bra så,
även om det innebär lite nya vanor oxå=) Love u