fredag 29 oktober 2010

Fuck it!

VEEEET fjortis kommentar! Men det e så ja känner!! Fuck it!!!!
Bajs dag av olika anledningar o nu fick ja reda på en sak som gör mej ledsen,arg o bara GAHHHAAAAA!!!!

Varför kan inte folk bara vara normala?

Haha ska jag säga..
Men men, ja är inte perfekt o aldrig föröskt framstå el vara det!
Ja har Defentivit många fel i brister, jag erkänner mina fel!! Drar inte me mej andra ner i mitt skit, även om ja pratar me människor om mina problem, så förösker ja inte göra så andra mår dåligt, o gör folk de så brukar ja göra allt i min makt för att dom ska känna sig speciella för mej o förösker göra på mitt sätt att be om ursäkt för att dom kanske lider!!

Jag HAR verkligen världens BÄSTA runt mej!!!

Snart är de dags för flytt, två dagar kvar i denna lägenhet sen är de dags.. Betala min första hyra på MIN lägenhet idag :)

ääää ja har bara skit att skriva så ja lägger ner!

puss hej

Inga kommentarer: