tisdag 11 maj 2010

Tjoho..

Länge sen ja skrev nåt, Har inte haft tillgång till dator som ja vill o önskar!
För er som mest följer min blogg men inte har så mycke annan kontakt me så kan ja berätta att jag är inlagd igen:(
Skit tråkigt att ja aldrig kan få må toppen o få njuta av mammalivet!
Va ute o gick härom kvällen o när man är ensam o går o går så är de lätt att få positiva men även negativa tankar o känslor! Och tyvär kom de väldigt mycke negatvit då:(
Tänkte på att ja ALDRIG kommer få njuta av den där riktiga bebistiden som andra får känna, för fler barn blir de inte för min del! Skulle aldrig våga.. Känns tungt att se barna o känna att ja nästan sviker dom iomed att ja inte är hemma hos dom!
Dom vet inte att det för detta FÖR deras skull!
Viggo min fina underbara prins går här hemma o gråter o ropar efter mej:(
Fort vi ses så vill han ha på sig skorna o sen tar min hand o säger Hedå pappa:)
Han samma ledsna ögon varje gång vi går ifrån varann o båda gråter lika mycke:(
USCH!!! Gör så otroligt ont i hjärtat bara att skriva de!

Ebba växer så fort, e med mer o mer för varje gång ja träffar henne.. Nu kan man börja se vilken ögon färg hon kommer få, för först va dom mörka o ja trodde nästan hon skulle få bruna ögon? vet inte vem av oss som skulle gett henne dom heheh:) För både ja o jörgen har blåa, men nu så ser man att hon får mer o mer blå färg:) Super glad e ja för de! Lik mamma säger Jörgen:)
En riktig pussgruka e hon, Fort hon får chansen så sträcker hon fram munnen o storebror e inte sen att vara där me kinden:)
Dom brukar tydligen ligga på kvällen i sängen o kramas o viggo busar me henne:)
Allt sånt missar ja oxå!

Men snart kommer ja hem o ja hoppas verkligen att allt så funka då!
Att allt ska vara guld o gröna skogar förväntar ja mej inte, men att de ska gå iaf.. Mer än så kräver ja inte!

Önskar att man bara hade de att kämpa med! Men nope!! dom härliga iQ befriade människorna på F-kassan gör inte livet lättare direkt!!!
Varit enbart bråk me dom sista tiden så inge pengar har ja fått heller..
Men man får klara sig på de man har..Mer kan man inte göra!
Får iaf efter en massa bråk o tillomed hot att skirva en artikel i tidningen så får ja pengar på fredag..

På fredag fyller även min fina underbara prins 2 ÅR!!! Fattar ingenting??? Vart har dessa två år tagit vägen??
Ebba vart 6!!! Veckor idag??? Jisses! Kändes som de va igår ja tryckte ut henne!

Men skönt oxå att tiden går framåt, För ja kommer närmare o närmare att bli bättre o de längtar jag efter!
Jag har tagit tag i en hel del problem sen ja vart inlagd igen, några som ingen annan än jag o den inblandade vet någe om o sen några som vissa vet! Ja känner att ja har de bästa stödet man kan tänkas ha runt mej o jag är evigt tacksam för den<3<3

Jag har precis lagt på tele efter ha pratat me ett av mina bästa stöd:) Ja sa att ja KANSKE skulle nämnen den o de måste ja bara göra:) Min lilla korv:) Du vet vem du är!:) Kanske kanske kaaaanske får den träffa imorn kväll???:) Hoppas hoppas! Ta en akta oss för äckel fåglar promenad:)

Nu nu går klockan o ja vet inte vad mer ja ska skirva, har sån spänningshuvud värk!:( Ska ha ett jobbigt samtal ikväll som ja går o oroar mej för!
Men de ska nog gå bra..

Ska oxå säga till gubben att lägga in bilder på denna dator min Ebba o Viggo så ni får se:)

Puss hej<3

Inga kommentarer: