onsdag 28 april 2010

Bara förstsätter..

Här kämpas de på, ja e sämst me bilder! Även lika dålig på att blogga nu för tiden!
Men orken finns inte alltid o de kämpas me annat här!
Försöker få dagárna att gå, gå så lätt som möjligt vilket inte alltid e lätt!
Ja har så mycke tankar o saker att skriva men vet inte om man ska blotta allt, el de ska man inte göra!

Ebba e iaf 4 veckor nu o JA jag VET att ja inte lagt upp några bilder, men de kommer!
Ska föröska fixa de imorn!

Ja vet att ja har en ny läsare idag:) En SUPER FIN vän Erik:)
Han stöttar mej varje dag o har funnits för mej under den jobbigaste period i mitt liv, han betyder otroligt mycke för mej!
Hahaha nu vet ja inte hur han kommer ta detta:) Men han tillhör min grupp av mina underbart fina tjejer:)
Dom som står mej nära hjärtat!
Inte många som får en plats i mitt hjärta så dom som får de hller ja i väldigt hårt!

Idag har ja o min son haft en super dag tacke vare en Underbar vän Fina sina o hennes underbara barn<3<3< Saknat er så otroligt! Va länge sen som ja kände mej så avslappnad o log så mycke! Behövde vi, Så skönt att få göra nåt sj me Viggo! Det behövde han!
Emmie o viggo lekte o lekte i flera timmar utan stopp:) viggo va sååååå glad!!!
Tack för idag:)

Sen va ja o sina iväg o skaka rumpa:) Körde Afro dans:)
Otroligt roligt!!
Snart igen!
Tack hjärtat<3<3

Nu har ja inge mer att skriva!! Vill ha ett glatt inlägg..

puss hej

1 kommentar:

sina sa...

Vi har haft en superdag vi med ska du veta!
Och absolut snart igen, båda lek o träning!
Tycker nog att vi ska testa på yoga oxå??
Love u