onsdag 17 februari 2010

Börja smärtsamt men sluta väl..

Imorse skrev jag om hur min gårdag varit, att ja va ledsen o mycke jobbiga tankar o känslor..
Det har nu lagt sig, till viss del iaf.. Ja tog reda på fakta o höll på mej själv att ja vart chockad o ledsen över de ja fik veta, fick bra svar o från RÄTT människa, en som ja kan prata me o som ja känner en tillit till..

Söta fina Maria min egna Marsuchka va här o fika me mej på fm.. Va super Myssss:) Satt där me våra magar o prata bebisar <3<3<3

Sen bar det av till dagis där de va drop in fika, ja hade bakat chokladmuffins åt dom som vart väldigt uppskattat:)
Ja satte mej på golvet för att kolla i viggos pärm..Då gick flera andra barn o hämta sina pärmar o satte sig hos mej o kolla:)
Dom e såsåså söta <3<3<3 Klappa på min Axel o sa deras namn på alla korten, ville sitta i mitt knä men då sa viggo ifrån, dom fick krama mej, men INTE sitta knä:)

Mamma kom oxå dit, men henne fick dom andra barna knappt ens hälsa på hahahah:) viggo verkligen markera!

Jag älskar såna där drop in fikan o man får mer chans att titta vad viggo gör på dagis, dom växer så otroligt!

Sen hem o laga mat, sen iväg o hämta Das VAGN:) Super super nöjda e vi:)
Vi turades om att köra den hem från garaget hahahah:) En tom vagn me två vuxna, måste sett väldigt roligt ut:)

Sen vart de kvälls myss på högsta nivå, viggo pussades o kramades hela hela tiden <3<3<3

Älskar min fina underbara prins så de det gör ont i hjärtat ibland, Behöver nog skaffa ett till nu när en till kommer o ska ha hjärteplats:)

Ett extra ord till min Fina sina som fyller imorn:) Tack för skjusen i morse.. Söta du <3<3

Sen till ett annat hjärta.. IMORN gumman:) Inte många timmar kvar!:)

puss hej

Inga kommentarer: