lördag 27 februari 2010

Älskar dej så otroligt!



Idag firar jag o min fina underbara man 5 härliga år!
Kärleken bara växer och jag tror aldrig jag har älskat honom så mycke som ja gör just nu..
Vi har en underbar son och en till liten underbar varelse på väg!

Jörgen fråga mej för ett tag sen om jag levde min dröm?
Hmm inte tänkt så mycke på de, men nu när du frågar så aaa de gör jag..
Dom saker som jag drömt om men inte gjort e inte för sent för att göra nu heller.
Du då fråga ja?
Aa det gör ja absolut, trodde aldrig jag skulle hitta en tjej som dej o tanken om att få barn va bara en dröm för mej o nu sitter ja här me världens underbarsate son o en till liten på väg.. Aaa det är min dröm:) Det va hans svar:)
Det bästa finaste svaret jag kunde tänka mej!

Vi har gtt igenom så otroligt mycke sen vi träffast!

Finns inget som ja inte kan prata med honom om, han är min absoluta bästa vän<3<3<3

Älskar dej min Herr J<3<3<3

Inga kommentarer: