söndag 23 augusti 2009

Super helg:)

När är vi hemma efter en super helg på landet.. Va hos svärmor men denna gång bodde vi hos jugges bror för VÅR så kallade stuga va utlovad till nån annan??
I fre när vi kom vart de tacos o film, Viggo sov hela kvällen så vi satt i soffan o bara slappa..
I lör mådde ja som råttskit!! Börja må illa vi 2 på natten, sen vid tjugo i 6!!! När viggo vakna vart de maraton till toa, o där sprang ja fan nästan hela dagen:( Åkte iväg o handla lite bubbelvatten o yoghurt för att föröska behålla nåt...
Sen bar de va på akution hahahahah:) Mitt ute i skogen, va en gubbe som rensa sitt hem... Men mtsigt va de:)
Sen på kvällen va de rökeri fest, Det e ett par som hyr ett av husen på tomten som bjuder oss o massa andra människor på röktfisk som röks tidigare på dagen.. Rökt sik o lax..Sen på kvällen är de party tält o en MASSA mat o småplock..20 pers va vi igår:) Jätte mysigt..Men viggo vart lite orolig så han o jag gick in, Gosa ner oss i soffan, tog viffo typ 5 min sen sov han, Jag tänkte att ja lägger mej ner en liiiiiiten stund o sen POFF så sov ja:) Vakna när filmen nästan va slut o släppa mej in till sängen me viggo på armen:)
Idag va jag o svärmor skogsmulle igen:) På me skogskläderna sen plocka vi svamp:) vart nästan en halv papppåse:) GOTTTTT:) Ska bli kantarell paj i veckan hade ja tänkte...

Vi har en super helg verkligen, förutom att ja mått rätt dåligt, men de går över om några veckor:)

puss hej

2 kommentarer:

sina sa...

Jaadå gumman bara o stå ut!
Jag håller på dig det vet du!
O du vet vart du når mej om du behöver nåt!
Mumma me kantareller din gamla svampplockare =))
Saknar er!

Mitt liv i din vardag ! sa...

heeej!

ville bara uppdatera att ja har en ny blogg=)

www.mittlividinvardag.blogspot.com

kramar sofia o mattheus