onsdag 19 augusti 2009

Nu kör vi...

Nu...Nuuu kommer blogginlägget som ja velat skriva ett tag nu..

Jopp vi väntar ett till litet underbart barn:)
O folk säger till mej att vänta me att gå ut me de pga av rikserna första 3 mån, men det skiter ja i, För om nåt skulle hända så skulle ja skriva om det här o varför kan ja då inte skriva hur LYCKLIG o UNDERBART allt känns just nu:)

Håller på att ta bort medecinerna, får hjälp o stöd för att ja inte ska hamna i en förlossningspsykos nästa gång.. Där kommer sjuksrivningen fram...

Allt känns sååååååååå super:)

Får så fint stöd av mina känner UNDERBARA vänner... Ni anar inte hur mycker jag älskar er alla!! Det finns verkligen INGA som er!!


Klart man e lite rädd, Tänk OM ja hamnar i dep efter nästa förlossning, me nu känner man igen signalerna o folk vet hur vad ska göra, Så ja är inte de minsta nervös för de...
Barn väljer ens föräldrar innan dom landar i magen, det e ja helt hundra på, ja sa hela tiden innan viggo, Att mitt första barn kommer bli en pojke o han kommer rädda mitt liv... O de gör den underbara varelsen<3<3<3 Ja bara älskar att vara mamma, e såååå STOLT över viggo varje gång ja går ut..

Idag lämna ja honom på dagis i 2 timmar, sen hämta mamma honom.. Fick sååååå mycker beröm för honom när mormor hämta honom, han e så snäll o duktig sa dom:)
Det va tur att ja hade öron när mamma berätta de, så mitt leende kunde stoppas nånstans:)

När dom va ute o lekte så tog viggo en barnvagn o sen kom en annan pojke o oxå hämta en barnvagn o gick efter viggo sen gick en till pojke o hämta en vagn o gick efter viggo:) Sååå sött:) Tre små killar på rad me varsin barnvagn:)

Pappa skulle vara stolt sa ja då hahahahah:) En blomma la viggo i sin vagn oxå:)
Tror den blomman va till Emmie:) Inte träffat henne på länge..

Nää nu somnar ja nästan här..

puss hej

6 kommentarer:

Maria sa...

Grattis va kul. Fint att du kämpar med dina tabletter. Tillslut kommer du inte behöva dom alls..lev i ärlighet och prata mycket så löser sig det mesta. Jag tror oxå att banr väljer sina föräldrar. Dom har en prövning eller ett syfte här i livet. Fint att viggos uppgift mottogs av dig så vackert! Våra älskade barn. så vackra och så kärleksfulla. Lycka till med allt nu..kram kram

Eva sa...

Grattis till pyret i magen gumman! Det kommer gå fint ska du se...Finns INGEN som är en bättre mamma till just DINA barn än DU!!KramKram :0))

sina sa...

Ooo jag bara myser!=)
Älskar er!

Mammatill2 sa...

ÅHHH GRATTIS GRATTIS! Gud va roligt! Allt kommer gå jätte bra!Jag har bara träffat dig en gång men jag märker att du är en helt UNDERBAR mamma!

Massa grattiskramar!!

jojo123 sa...

GRATTIS!!!=D

Du är en erfarenhet rikare som du säger, du har mer kött på bena!
Du kommer fixa det här, det är jag säker på!!
Kramar

Mammatill2 sa...

Ska ni kolla könet på den lille?:)

Kram