tisdag 25 augusti 2009

Ruttet äpple!!

Precis så mår jag!! Gick upp 04:45 i morse... börja fixa mej när ja känner hela kroppen börja skaka o ja kände hur färgen försvann från mitt ansikte o ja höll på att svimma..Satte mej ner en srund o tänkte att de skulle bli bättre, men nej! Så ja ringde jobbet o sjukanmälde mej...Gick inte!
Mamma tog viggo till dagis o ja hämta honom vid 2...Hade gott super bra! Han börjar tycka om dagis...

Men ja känner mej så orkeslös o värdelös som inte orkar! Men ja bli yr av att bara cykla!
Men ja prata me en kompis igår som äter samma medecin som mej, o han har slutat o berätta att han upplever samma sak.. O sen att ja är gravid gör den känslan starkare..Men ja ska sluta me tabletterna snart:) Känns super skönt!

Ja ska skriva ett klagobrev till USÖ nu, Min bm sa till mej att göra de o berätta hur mitt möte me psyk vart... Att kvinnan ja träffa skulle berätta ang medcin o graviditet, men istället lärde mej att andas?????? ööööö va????? Sen fick ja bara ett brev hem me ett recept o sen ett samtal efter nån mån där hon säger bara att ja ska börja me den ist??? ööö jaha??? Men den kan få dej självmordbenägen??? vvaaa??
Näää kanske inte nåt ja vill äta! Men ja har iaf letat efter medecinen p nätet för ja har INTE hämtat ut den o SKA INTE gör de heller, Då står de att man INTE ska äta dom om man är gravid????? Va FAN!!!! E hon dum i huvet eller???????
Så nu har mamma ringt till patientnämden på USÖ o berättat läget o dom tyckte de lätt helt otroligt o absolut inte bra!!
Dom ja äter nu kan man äta, men ja vill inte äta nåt!

Nu e mina killar iväg o handlar lite o aj får vila:) De gillas...



Ja saknar alla min vänner som ja inte träffat på LÄNGEEEE nu!!! älskar er!!

puss hej

2 kommentarer:

sina sa...

Ruttet äpple e ju inge bra söt!
Men det är övergående <3
Försök trösta dig med det.
Jag tycker att du är hila duktig o jag hejar på dig hjärtat!!
Hmm jag antar att jag tillhör dom vännerna? *ler*
Saknar dej med, en väldans massa faktiskt!!!

accka sa...

aaaa det gör du sina! Men snart så:)
Idag hade de varit perffa om ni redan bott här, regnet o ja vet inte hur ja ska roa prinsen...
Hade kunna vara hos er, tända ljus dricka kaffe o låta våra små leka:)

puss love<3