lördag 28 februari 2009

Min älskling!

Som jag har skrivit i veckan så firade jag o min älskling 4 härliga år:) Jag jobbade o han va hemma me Viggan:)
Jag,min brukare o min mamma åkte ut till Marieberg o hade en toppen dag..Köpte en present till Jugge(en parfym) Sen när vi skulle fika så ringde jugge o dom va på väg ut till marieberg o ville fika me oss:) åååååå:) SUPER mysigt va de!!! Gav han presnten där o han vart super glad...
Sen när vi va på väg hem till jobbet så ringde han o frågade vart vi va? Ja på väg hem..ok, ja kommer?
Sen när dom kom så lämna han ett paket till mej, o innuti så låg det SÅ FINT halsband, med 2 hjärtan som hängde i olika längder o en kula som höll ihop dom..De symboliserar oss sa han me ett leende:) Viggo e kulan som håller ihop oss:) ååååå älksling!!! Ja grät, mamma grät.. Sen puss hej o upp till jobbet igen..
Jobbade 4 timmar till, men tiden bara rann iväg..
Fina underbara Sara skjusade hem mej:) Hemma så va de grabb kväll me Metallica pepp o öl:) En viggo som INTE ville sova.. så efter en studns kämpande fick han komme upp, o uppe va han TILL HALV 12!!!!! Trots ja låg brevid o de va helt svart..

Mamamamam papapapap låg han o bla bla bla:) Sååå söt:)

Idag vart de MYSSSS fika me Fina sina o Underbara Emsan<3<3>
Emmie jagade viggo på golvet o skulle pussas hehehe:) Helt fuktig va Viggo på huvet när vi skulle hem:) hahahah...Dom tycker vekligen om varann o de syns på dom! Klappar på varann o pratar!

Nu har ja o viggo badat o ja har RAKAT min håriga vinterpäls;) Orkade inte hålla på att kamma det hahahahaha:)

Väntar på att viggo ska somna o ja får mysssssa me sambon i soffan;)

puss hej

Inga kommentarer: