måndag 23 februari 2009

Du o Jag 4-ever!!


På fredag är det 4 år sen jag träffade dej för första gången, Samma stund ja mötte dej me Zazza så visste jag att det kommer bli du och jag! O som du vet så stämmer det mesta som jag drömmer och känner..
Sen ditt sätt att ta Zazza fick mej att smälta, det va på gränsen till snöstorm ute och jag såg ut som en liten Michellin gubbe hehehe,,,Du såg knappt mitt ansikte:)
Zazza tittade på dej o såg väldigt nöjd ut och jag såg precis lika nöjd ut när du vände dej om o jag såg din RUMPA:) MMuummmaaa den MÅSTE jag ha va den första tanken:) hahahah..
Promenaden me toppen,trevlig o du tog mitt hjärta mer o mer när vi gick där, js ville bara ta din hand o hålla den en stund!
När vi sen sa hej då så gav jag dej en kram som du tacka så mycke för senare under kvällen..
Den varmaste ärligaste kramen du fått sa du:)
I 4 år har det varit bergodalbana, den härligaste,roligaste tripp jag gjort, hittills!
Du har gett mej ditt hjärta, du fått mitt..
Du her gett mej kärlek.
Du har gett mej värme.
Du har gett mej ett leende.
Du har gett mej en SON!!! Den finaste gåva man kan få!
Du är min bäste vän, min själfrend..
Jag älskar dej Jörgen!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

aaawww aaawww aaaaaaaaaawwwwwwwwwwww.
*ler stort*

Anonym sa...

Älskar dig med gumman.Du och lillprinsen är det finaste som finns.:)Puss