onsdag 4 februari 2009

Jaha..Dags igen!

Min älskling kom hem i söndags o va sjuk igen:( Va till läkaren i måndags o fick medecin, sen fick han utslag över kroppen så vi va till läkaren igår igen!! Så trött på detta, tycker såååå synd om min lilla älskling, hostar till han spyr o dålig i magen o snoret bara rinner! Inte nog me de, så börjar mamma Annica oxå blir sjuk nu, Helvetes skit!!! Planerna är att fira min ena syster i helgen, men de får ja nog hoppa, måste orka jobba på söndag...Bara de stnnar så här så funkar de!

Glömde skriva i söndags oxå, att min underbara Caoooo kom hem i lör o överraskade mej:) Hon ringde under dagen o sa, Gud vad tråkigt att ja inte e hemma o kan gå ut me er, o ja har messa henne massor sagt hur mycke ja saknar henne o även sa de i lördags...Sen kom jörgen in o sa, Annica de har kommit fler, o där står hon:) MIN caoooo:) Så fin som hon jämt är o bara vörmde mitt hjärta!!! Älskar den tjejen!!! Så de va en super presnetn!!


Ska tatt mej igen på tisdag:) Tänker ikke skriva VAD Förens ja gjort de!:) Men fint blir de, o får ja som ja vill så gör ja två då...

Vet inte vad ja ska skriva just nu!! Vill skriva nåt kul, men kommer inte på nåt,

Viggo tar sig mer o mer framåt nu på glovet, men han har så dåligt tålamod o blir sååååå arg om de inte går fort nog heheheh..Fått efter pappa:) Mamma e såå lugn så öööö eller???

nnnää ja slutar här...

puss hej

Inga kommentarer: