tisdag 14 december 2010

hmm..

Jag förösker få ordning på min blogg, men lite roliga baksidor o bättre bilder.. Men det går inte som ja vill??
Sen vet ja att kommentar delen inte funkar, det vet ja inte alls vad ja ska göra nåt åt?
Nu e de iaf tisdag, ja fattar inte vart dagarna tar vägen, tyckte de va igår barna kom till mej, men nu e de bara 2 dagar kvar tills dom ska till sin pappa igen!
Sen är det snart jul.. Vilket ja inte alls ser fram emot, ja brukar alltid ha en massa jul mys, baka en massa godis,pepparkakor o pepparkashus.. Men inte detta år!
Detta år har inte alls sett ut el blviti som ja önskat el trott!
Känns som hela livet har vänts upp o ner!
Men det kommer bli bättre...

Allt måste bara lägga sig lite..
Sen måste ja måste få lite mer jävlar i namma i mej!

Jag har iaf ringt till ett av mina jobb o dom vart överlyckliga när ja sa att ja ville börja jobba extra, så de tog bara 1 dag sen ringde dom :) Tyvär så kunde ja inte då dom fråga.. Men de känns kul att dom vill ha mej tillbaka..

Idag e de drop in fika på dagis, sån gillas :)

Nu ska ja mata min fina prinsessa<3<3

puss hej

Inga kommentarer: