fredag 10 december 2010

Blogg torka..

Aa jag har haft blogg torka ett tag, el egtnligen har ja inte haft de, utan mer att de ja vill säga kan ja inte skriva här för det är ne öppen blogg o skitsnacket i den här stan e inte o leka med!
Jag vill blogga för att rensa huvet på alla tankar o allt som händer runt omkring..
Men det händer så mycke saker hela tiden, väldigt mycke tråkiga saker oxå!
Men ja målar på mitt clown ansikte o visar inte att det e tufft!
Men det har varit väldigt tufft på många olika plan sista tiden!

Ouuhhh vill o behöver skriva av mej!!

Det e INTE många som vet saker om mej, många tror dom känner mej.. Men det e väldigt få som verkligen gör det!
Jag har insett o märkt sista tiden vem man kan lita på vem som e lika falska som dom alltid varit!

Fått höra av en människa som betyder mycke för mej att jag tydligen skrattar,skämtar o clownar bort allvarliga saker, bara för att min mur på 3 meter inte ska rasa..
Pratade länge länge me denna, o det bara kom fram mer o mer saker som ja inte tänkt på hur ja kan framstå..
Jag tror o trodde att jag varit tydlig.. Men verkligen inte? :( Tråkigt!
Jag kan nog förstöra en del för mej själv genom vara sån..

Jag har satt upp min mur igen, kom ditt men sen e de stopp!
Mitt skydd för att orka..
Den muren måste ja nog ha ett tag till tror ja, tills saker lagt sig mer!

Jag är en liten glad smurf o glad att folk ser mej sån.. Även om vissa dagar så hatar ja den smurfen själv, vill bara vara liten.. Krypa upp i knät o bara vill bli omhållen, Dock nåt jag har svårt att erkänna!

Ensamheten får ja många frågor om! Vad ska ja svara?
Ska ja vara clownen som e hård o självständig? El ska ja ständigt gråta o bryta ihop för att ibland känns de som om att det e de folk vill höra?
Det e SKIT tufft! Ett rent jävla helvete att vara utan mina barn!!
MEN även nyttigt att möta ensamheten, se vem JAG är, vad ja mår bra av!
Men vad mår jag bra av? Det kommer tag ett tag att ta reda på!

Allt har sin mening!

Inga kommentarer: