söndag 6 juni 2010

Frågor

Frågorna är många men vem har svaren??
Hur länge ska man behöva må såhär??
När ska ja få bli lycklig??
KOMMER ja bli lycklig??
Vad är lycka?

Det enda ja begär o vill är att kunna vakna upp o känna att ja VILL vakna o vill gå upp!
Ta upp min dotter o känna PHU där satt den, men nope!
Ska de vara så svårt?
Tycker det e väldigt lite?

Vem ska ta på sig ansvaret när de gäller medicinen?
Vem ska ja fråga?
Vem kommer svara?

Som sagt frågorna är många, men har nån svaren??

Orken e fan snart slut!!!

Packa väskan o fly är inget svar! Men skulle vara skönt.. Inte för mej men för alla runt mej..
Ja är mest ett bekymmer o en last för alla känner jag!

Min lilla familj förtjänar så mycke bättre!!

Alla mina fina förtjänar så mycke bättre!

Vem kan svara på alla mina frågor..

Ska livet vara såhär?

3 kommentarer:

Maria sa...

Just nu ska ditt liv vara så här. Allt har en mening och just nu har du något att lära av detta. Men i livet finns det ljus, det finns alltid där. Du kan se det om du tror, det lovar jag dig! Innerst inne har du alla svar du letar efter. Men det kan vara skrämmande att se dom. Jag vet en person som kan hjälpa dig, som hjälpt så många andra. Det är Katarina. Vill du veta mera så finns jag på min blogg. Ta hand om DIG. Vad andra tycker och tänker spelar ingen roll! DU är viktig i DITT liv!

http://maria-mariasinnersta.blogspot.com

accka sa...

Tack Maria..
Ja försöker dag för dag att vrida o vända på allt ja tänker för att hitta svar! Ja vet att ja kommer hitta dom, men de kommer ta tid, o det får de göra, för ja tror om man förökser för fort så kommer allt tillbaka men långsam läkning är nog den bästa!

Hoppas du mår bra o att hittar alla dina svar som du letar efter?
kramizz

sina sa...

Nejdå gumman, packa väska o fly skulle då inte vara varken bra eller skönt för nån runt dig,
oj så tomt livet skulle bli!!
Du är du, när du mår bra, när du mår dåligt eller när du bara är och vi alla älskar dig så gränslöst för just att du är du!