tisdag 20 oktober 2009

Så så ledsen o nere..

Vad önskar man slapp skriva ibland, att man kunde koppla en sladd till hjärnan o den skrev sj allt man tänker o känner..

Ja har vunnit många nya vänner siat tiden, vi går en väg ihop som är den svåratse väg man kan ta o vi lära känna varann på helt annat plan..

Men vissa saker hör så ont under denna färd, saker man upptäcker,inser o även ser me blotta ögat..

Man kan inte göra mer än att bara vara där..

Hur ska man kunna vara den perfeka? Finns de nån sån? Kommer man tänka annorlunda? Spelar folk ett spel mot än el e dom ärliga?
Just nu har ja många frågor till ALLT..
Varför folk är så förbannat ytliga?
Varför gör folk sig illa?
Varför gör folk ANDRA folk illa?
Varför varför varför??
Frågorna är många o kommer ja få svar?? förmodligen inte..
Kanske om ja frågar människan rätt ut? Men kommer folk vara ärliga då eller kommer svaret utefter situationen??

Ja ingen vet!

3 kommentarer:

jojo123 sa...

Fattar inte heller varför vissa har ett sånt behov av att vara falska o elaka! =(

Ingen är perfekt och man får inte heller ha för höga krav på sig själv. Man är den man är och man gör så gott man kan. Jag jämför mig ibland med andra o inte mår jag bättre för det. Så jag försöker tänka att jag är den jag är o gör så gott jag kan. Det får räcka för mig, och du är en jättebra människa Annica!
Tro på dig själv!! =D
KRAMAR!!!

sina sa...

jadu sötaste lilla hjärtat...
du är en sån där tänkare precis som mej. som kan känna med andra ända ut i fingertopparna o klura på de mest speciella sakerna. 'ler*
Älskar dej så väldigt just för att du är du!

Hanna sa...

Kul å hitta dig här! Grattis till bebben nr 2! Din polare Maria på gustavsvik jobbar ju jag me...sen e jag ju polare me Jonna..
kram