lördag 31 oktober 2009

Jahoppsan...

SUCK!!! Så känner ja till vissar saker just nu..
Jag vet inte vad ja rikigt ska skriva... Ja kör utan medecin nu:) WWIIHHOOO:) Stor härligt steg!
Va på utvecklingsamtal på dagis i torsdags, sjävklart är man lite nervös, första gången o man vet ju hur små barn är o dessutom små busiga killar:) Men ja gick därifrån som världens stoltaste.. Bara beröm, han e jätte smart, kreativ, snäll BUSIG:) full me glädje o liv... Lyssnar väldigt bra o bra uppfostrad:) Ja börja nästan gråta o bara kände..ÅÅÅÅ min prins<3<3<3
Bara fortsätta som vi gör sa dom... Kändes super o behövligt just nu!

E så mycke skit runt mej just nu att ja blir så jävla arg o besviken!!! Fattar INTE hur vissa tänker??
tyvär har ja de låtit mej dragit ner mej lite... Men ja så många underbara runt mej som stöttar mej o ger mej bra råd o ja lyssnar på dom... Tack alla fina<3<3<3

Det e liv i magen på mej:) HELT underbart!! Den 17 e de dags för ul..hihihihih LÄNGTAR!! O längtar ännu mer efter ja va hos min fina vän sina o gosa me hennes underbara Mio<3<3 får inte rikigt nog.. Blir alldeles gråtig varje gång ja ser honom, såså liten o fin!
Även min underbara Carl.. Kan bara äta upp dom små:) Ja blir såå lycklig runt bebisar o kan inte vänta tills min lill* kommer ut! Har inte rikigt fattat de, men ja känner mer o mer för var dag..

Känner tyvär även smärotr mer o mer för var dag.. fogarna tar död på mej, även en muskelknut i vänstra skinkan?? FUCK så ont de gör...

Nu kommer prinsen o vill ha sin mamma<3<3<3

Happy Hallowen på er alla<3<3
Ikväll blir de Kycklingpaj Ala Annica, soffan,mannen o en skräck film:) hihihi kan de bli bättre?

1 kommentar:

sina sa...

Gumman, jag är så glad att mina små har haft o HAR dig i sina liv, i vårt liv, från allrs första början!
Love u