måndag 10 november 2008

Vad e det för väder??

USCH vilket tråkigt väder!!! Jag måste hålla mej inne för min lilla älskling ff har hosta, MEN vem skulle vilja ut i detta väder?? Ja skulle vilja ta en promenad iaf, älskar att gå o röra på mej!
Blir väl att fixa här hemma o mysa me sonen min...Lika skönt de:) E rätt trött idag ändå...Känner att ja skriver en massa strunt här inne oxå heheh:)
I eftermiddag kommer nog en av mina hjärtan hit me min växande "systerson" i magen:) Hon går in i vecka 11 denna vecka WWIIHHOOO:) Löv löv löv<3<3
Ska ut på krogen snart me två av mina Favvisar...Så ja sitter o kollar här inne vad ja kan tänkas köpa för ny outfit:) Dom tre MILFARNA ska ut o göra stan osäker för en kväll hahah:) Ska bli super super kul!!!

Hörs sen..
puss hej

1 kommentar:

Anonym sa...

2Milfar o 1 Miffo (jag dådå=).
Sås, hitta du nå outfit? jag vet redan va jag ska sööpa sej=) Pöss