lördag 8 november 2008

Raj raj!!!

Idag är ja mamma MEN en drinkade sådan:) Jag o sambon ska faktsikt göra nåt ihop!! Ska bli rikigt kuligt, sitter här me en vitchoklad drink o lyssnar på volbeat:) Härligt!!
hehe nu ska ja säga nåt rikigt mammigt, Livet är härligt ikväll men det är UNDERBART imorn när min fina älskade UNDERBARA son viggo kommer hem igen:)
Det som e illa ikväll är att ja har inte köpt cigg o vågar knappt när sambon ska vara me:) Han hatar att ja feströker! Men ja tycker ja e duktig som håller mej till festen...Kanske kanske kanskeeeee röker nån då o då, men fn ja har fött barn:) En cigg kan man väl få unna sig..heheh!
Hoppas ni glada själar har en trevlig kväll..
Har hört att det e fler än ja trodde som följde o läset min blogg:) Känns roligt...
Ja förösker slappna av mer o mer o inte se allt i svart, o att saker löser sig om man vågar tro de!
Jag har sagt ändå sen aj ville ha barn att den son ja får kommer rädda mitt liv, visste sen lång tid innan att ja kommer få pöjk...Det stämmer! Viggo håller på o räddar mej, han o jugge ger mej anledningar att kämpa o fortsätta:)
Älskar er mest av allt!

'Nu är det RAJ RAJ!!:)
pussss hej

1 kommentar:

Eva sa...

ååååå jag hoppas verkligen du får en UNDERBART rolig kväll gumms, det förtjänar du! Pusselipuss