söndag 14 november 2010

Klart..

Nu sitter jag i soffan o mina fina underbara son ligger brevid på Divan delen o sover gott :)
I helgen har jag/vi äntligen fått vårat nya hem! :) Känns såååå underbart!
Fins Björn hjälpte mej me att sätta upp saker, sätta ihop möbler o även sköte inrednig hahahah:) Nästan så man trodde att han skulle flytta in.. Så sött!
När mina fina barn kom så kände ja sån lugn i kroppen o när viggo kommer in i lägenhetn o säger...ååååooo mamma o ler när han tittar in i stora rummet så kändes allt bara PHUUU:) Vi kommer trivas här!
Det e de viktigaste, att barna känner värme o lugn här!
Jag storm trivs! NU kan ja börja om på nytt..

Hitta mej själv, lära känna Annica igen!
Jag har varit vilsen i många många år, min fina Jörgen har hjälpt mej så gott han kunnat me att hitta mej! Men ja har en lång vägg kvar.. Men vem har sagt att livet ska vara enkelt?
Det som inte fäller en stärker än!
Man måste nå botten för att inse vad man har o vad man behöver..

Nu tänker ja inte vara vilsen längre, nu tänker ja leva för mej o mina små o alla mina fina underbara runt omkring!!

Måste skicka extra tankar till mina fina familj B<3<3 Älskar er!!

Puss hej

Inga kommentarer: