onsdag 15 juli 2009

Onsdag

Mitten av sista veckan på älsklingen semster:( Känns skit tråkigt, gott så fort.. FÖR fort!
På måndag börjar samma visa igen, o snart är de även slut på min mamma ledighet:( Känns inte heller bra, den 10 agusti ska vi på f-möte o träffa dagis pers o alla andra föräldrar o sen den 11e börjar viggos inskolning:( FY!!!!! ÅNGEST!!!! Vill ha min prins hemma, men ja jobbar så pass bra tider så han kommer vara hemma hos mej för de mesta iaf..
Det jobbiga är oxå alla andra barn som man e van att träffa i veckorna, mitt hjärta är ju även hos dom, se hur dom utvceklas o allt... kommer träffa dom mindre oxå:(
Usch!! Mår inte alls bra att tänka på allt som kommer ändras efter sommaren.. Men det kommer bli bra:) viggo kommer bli ett bra dagis barn, han e så snäll,omtänksam o väldigt kramig fort han märker att han gjort nåt "fel" Jag är så stolt över honom, sen öland har han blivit hela annorlunda, så mycke lugnare, försiktigt o inte lika rastlös.. Roar sig gärna på egen hand i sitt rum..

Just nu är han lite hängig, tror de e tänderna som spökar igen, han har feber o dålig i magen o har ett vattenfall under hakan:)

Idag så är de prins o mamma dag o kväll...Pappa spelar golf o ikväll ska han öla me grabbarna:) Ska bli kul för honom o behövligt... Ska bli skönt o bara få vara, mysa me Viggo o sen när han somnat så blir de Accka time på soffan me nån film...Låter toppen tycker ja:)

Ska lägga in sem bilder, eller de blir sommar bilder...
Fast dom flesta som läser min blogg har även mej på f-bok o där har ja lagt ut massa bilder:)

Känner mej lite extra känslig idag, Mina fina åker till finland i helgen o ja hinner inte träffa dom innan:( Som sagt, människor är vane människor o e man van me nåt så känns de tomt när det blir ett break.. Men dom e snart hemma igen..Då blir de kramkalas igen:) Love er!!

I måndags va ja me min mamma hennes kille o mina syskon till ett par släktingar i bollnäs, mycke trevligt..Åkte 6 på morgonen o sen kom hem vid 10 på kvällen...Ja va sååååå trött men de va rikigt roligt:)
åååå nåt Cooolt!!!! En VARG kom upp på vägen, bara typ 2 meter framför oss:) Sååååå fin o sån otrolig upplevelse för mej, kan tänka att visa tänker nu ba...ööö jaha?? Vad e grejen, men grejen att se den UTANFÖR djurpark..Ja vart super glad:)

Igår vart viggo sjuk:( Så igentligen fira fina Elsa som fyllde åt, men ja tog temp på prinsen efter en f-middag me ledset öga o gos i knät..O så va de, feber hade han... Min systerdotter kom hit o umgisck, rikigt roligt:) Som vanligt!! Vi e så lika hon o jag:) Fast hon e 14, men som ja va i den åldern:) Vi gick upp på stan o hämta en stor bil som viggo fick av min pappa.. en sån där som sitter fast i kundvagnarna:) Den vart välditgt uppskattad här hemma, o även folk på stan som skratta t oss när vi bar hem den:)

Nää nu blir de vattenmelon o slappa på soffan, sonen sover..

puss hej

Inga kommentarer: